پیروزی میلاد مهاجر در مسابقت رر وبوکپ
البته چیزی نمونده بود که اول بشن منتها تو وقت اضافه گل طلایی خوردن .
البته چیزی نمونده بود که اول بشن منتها تو وقت اضافه گل طلایی خوردن .
حال کنید.برای دانلود آدرس های زیر را در قسمت نوار ابزار یا دانلود منیجر تون کپی پیست کنید.
https://www.opendrive.com/files?5610474_N67hL سرکلاس
https://www.opendrive.com/files?5610475_tGCpj توچال
https://www.opendrive.com/files?5610476_tWXPP متفرقه
https://www.opendrive.com/files?5610477_KByuL اعتصاب
https://www.opendrive.com/files?5615582_38u9C رامسر
یه وبلاگ تر و تمیز درست کنیم.
چون سایت مگا آپلود رو بسته اند. ( چه بهتر! )
یه بار دیگه همه شون رو براتون تو مطلب پایینی گذاشتم می تونید با لینک مستقیم به راحتی دانلود کنید.
اینا عکسای یادگاری از اردوی مشهد هستند.که تازه آپلود شده اند.
https://www.opendrive.com/files?5615761_OTA3E
اینا هم عکسای متفرقه که بعضی هاشون برای اولین بار روی سایت قرار داده شده اند.
http://www.opendrive.com/file_properties.php?file_id=5615582_38u9C
و بالاخره اینا هم عکسای یادگاری از اردوی رامسر
صفا کنید.
برای فارغ التحصیلان دبیرستان صنیعی فر هم 50% - 60 % تخفیف می ده
(اونایی که خیلی پارتی دارن 80 % - 100% )
سفارش ها رو هم میاره مدرسه یا اینکه براتون با پست می فرسته. صفا کنید.
آدرس سایتش هم :
www.viyanshop.com">
www.viyanshop.com
این عکسا رو قراره میلاد جلیل زاده و سینا آقاجانی به دستم برسونن تا منم لینک مستقیم شون رو براتون بذارم، صفا کنید.
درگذشت نابهنگام فرزند گرامی جناب آقای یاسینی را به ایشان و خانواده ی داغ دیده تسلیت عرض می کنیم
از خداوند منان برای بازماندگان آن مرحوم طلب صبر داریم
ما را در غم خود شریک بدانید.
<از طرف فارغ التحصیلان دبیرستان صنیعی فر>

<از طرف فارغ التحصیلان دبیرستان صنیعی فر>
ما براش آرزوی موفقیت داریم.
البته این خبر مربوط به سال 87 میشه.نه امسال.
و اما 9 دقیقه از فیلم سخنرانی آقای محدث زاده در مراسم عید غدیر
موضوع : تفسیر خلاصه ی سوره ی المائده
برای دیدنش از برنامه ی KM PLAYER استفاده کنید.
دانلود. حجم 35 MB
متاسفانه خبر ناگوار در گذشت برادر حسن عربی بر اثر سانحه ی رانندگی در ایام نوروز به دست ما رسید.
<<حسن جان ؛ ما را در غم از دست دادن برادر گرامیت شریک بدان .>>
از طرف فارغ التحصیلان دبیرستان صنیعی فر

آقا علی جانی، عزیزی،سهرابی و ... هم تو عکسا هستن.
تعداد عکسا : 10
حجم فایل : Mb 2.15
آقا مبارکه
من از همین جا به محسن ونک تبریک میگم.
به پای هم پیر شن الاهی.
راستی به دوستاتون هم بگید یه سری به اینجا بزنن.
اگه نظر هم دادید ما استقبال می کنیم.
برای همه آرزوی شادکامی و موفقیت داریم.
چند تا عکس دسته جمعی از اون روز های پر شور و نشاط رو می تونید با کلیک کردن روی اینجا دانلود کنید.

ضمنا اگه شما هم عکس های یادگاری از رفقای مدرسه دارید و می خواهید تا دوستاتون هم بتونن از وبلاگ دانلود کنن به آدرس imanghafoori1@gmail.com ارسال کنید.
فقط یه نکته : یادتون نره قبل از ارسال عکس resize کنید تا حجم شون زیاد نباشه.آخه سرعت اینترنت همه جا خوب نیست. ممنون.
برای دانلود عکس زیر به صورت فول سایز و با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید.

یادتونه آقا نصیری یه پیکان سفید داشت که همیشه تو صندوق عقبش پر برگه بود.
متاسفانه به تازگی خبر ناگوار به سرقت رفتن پیکان آقای نصیری رو از خود ایشون شنیدم.
ظاهرا حوالی مدرسه ی سلمان (تو مسعودیه) پارک بوده که .... !!!!
خوب ایشون در حال حاضر یه خودروی تندر که قبلا اسم نویسی کرده بود رو تحویل گرفته.
به امید پیدا شدنش.
ایشون که در زمان مدیریت آقای ایلکا در این مدرسه بودند و با فرو پاشی سلسله ایلکائیه از این مدرسه رفته بودند دوباره پا به این دبیرستان گذاشتند.