عکس های اعتصاب سال سوم
یادتونه سال سوم که بودید اعتصاب کردید دو روز نرفتید سر کلاس!!!
چند تا عکس دسته جمعی از اون روز های پر شور و نشاط رو می تونید با کلیک کردن روی اینجا دانلود کنید.

+ نوشته شده در سه شنبه هجدهم فروردین ۱۳۸۸ ساعت 4:10 PM توسط ايمان غفوري ورودي82
|
این وبلاگ توسط فارغ التحصیلان دبیرستان نمونه دولتی حاج اصغر تهیه شده و هدف آن نزدیک نمودن فارغ التحصیلان و دانش آموزان این مدرسه به یکدیگر است.